|
Uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego Podstawa prawna Ustawa z dnia 29.09.1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. nr 161, poz. 1688). Wymagane dokumenty - Wniosek PDF (21 KB).
- Dokumenty stanowiące podstawę uzupełnienia określone przez kierownika USC.
- Dowód osobisty (do wglądu).
Opłaty Za wydanie decyzji - 39,00 zł. Miejsce złożenia dokumentów Urząd Stanu Cywilnego parter, pokój nr 07, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 18 e-mail: usc@ledziny.pl Jednostka obsługująca Urząd Stanu Cywilnego parter, pokój nr 07, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 18 e-mail: usc@ledziny.pl Godziny urzędowania od poniedziałku do piątku: od 730 do 1530 Sposób załatwienia sprawy Wydanie decyzji uzupełniającej treść aktu stanu cywilnego. Termin załatwienia sprawy Do 30 dni od dnia złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów. Termin może zostać przedłużony, o czym wnioskodawca zostanie zawiadomiony na piśmie drogą pocztową. Sposób przekazania informacji o sprawie Odbiór w USC w terminie uzgodnionym bądź doręczenie przez pocztę za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Tryb odwoławczy Od decyzji przysługuje stronie odwołanie do wojewody śląskiego w Katowicach za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. Pozostałe informacje - Uzupełnieniu podlegają te dane, których wymaga polskie prawo, a których brak jest w dotychczasowej treści aktu.
- Właściwy do uzupełnienia aktu stanu cywilnego jest kierownik USC, w którym przechowuje się akt podlegający uzupełnieniu.
|