Biuletyn Informacji Publicznej
Miasto Lędziny
Miasto Lędziny
Regulamin pracy Urzędu
ISO w Urzędzie
Załatwianie spraw
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Stan obsługi spraw
Opłaty, czynsze i podatki
Archiwa Urzędu
Procedury prawne
Przetargi
Zamówienia publiczne
Konkursy
Konsultacje
Strona główna Gmina Urząd Miasta Praca Urzędu Informacje Urzędu Rada Miasta
Załatwianie spraw
 Strona archiwalna z dnia 2007.04.05 00:06:19 powrót do aktualnej strony
 

Uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 29.09.1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. nr 161, poz. 1688).

Wymagane dokumenty

  1. Wniosek Format PDF PDF (21 KB).
  2. Dokumenty stanowiące podstawę uzupełnienia określone przez kierownika USC.
  3. Dowód osobisty (do wglądu).

Opłaty

Za wydanie decyzji - 39,00 zł.

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Stanu Cywilnego

parter, pokój nr 07, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 18

e-mail: usc@ledziny.pl

Jednostka obsługująca

Urząd Stanu Cywilnego

parter, pokój nr 07, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 18

e-mail: usc@ledziny.pl

Godziny urzędowania

od poniedziałku do piątku: od 730 do 1530

Sposób załatwienia sprawy

Wydanie decyzji uzupełniającej treść aktu stanu cywilnego.

Termin załatwienia sprawy

Do 30 dni od dnia złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów. Termin może zostać przedłużony, o czym wnioskodawca zostanie zawiadomiony na piśmie drogą pocztową.

Sposób przekazania informacji o sprawie

Odbiór w USC w terminie uzgodnionym bądź doręczenie przez pocztę za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

Tryb odwoławczy

Od decyzji przysługuje stronie odwołanie do wojewody śląskiego w Katowicach za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.

Pozostałe informacje

  1. Uzupełnieniu podlegają te dane, których wymaga polskie prawo, a których brak jest w dotychczasowej treści aktu.
  2. Właściwy do uzupełnienia aktu stanu cywilnego jest kierownik USC, w którym przechowuje się akt podlegający uzupełnieniu.

Powrót do pozostałych spraw

 

Osoba odpowiedzialna za treść strony: Renata Ścierska, Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, pok. nr 07, 43-143 Lędziny, tel.: (32) 216 65 11 do 13 w. 18, e-mail: usc@ledziny.pl
Biuletyn redaguje: Anna Czap-Imiela, ZiP Soft s.c., tel./fax: (32) 238 34 90, e-mail: ledziny.bip@zipsoft.com.pl
Data wytworzenia: 2007.04.04
Data udostępnienia: 2007.04.05 00:06:19

Rejestr zmian strony    Redakcja biuletynu    Instrukcja obsługi    Informacje nieudostępniane 
e-mail: E-mail
Strona główna ] [ Gmina ] [ Urząd Miasta ] [ Praca Urzędu ] [ Informacje Urzędu ] [ Rada Miasta ]
Copyright © 2003-2015 Urząd Miasta Lędziny