Potwierdzenie aktualności wpisu w ewidencji działalności gospodarczej Podstawa prawna Ustawa z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. nr 225 poz. 1635). Wymagane dokumenty Kserokopia oryginału zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Opłaty Od każdej pełnej lub zaczętej strony - 5,00 zł. Miejsce złożenia dokumentów Inspektor ds. Ewidencji Podmiotów Gospodarczych I piętro, pokój nr 109, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 52 e-mail: ewidencja@ledziny.pl Jednostka obsługująca Inspektor ds. Ewidencji Podmiotów Gospodarczych I piętro, pokój nr 109, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 52 e-mail: ewidencja@ledziny.pl Godziny urzędowania od poniedziałku do piątku: od 730 do 1530 Sposób załatwienia sprawy Dokonanie potwierdzenia na przedłożonym dokumencie. Termin załatwienia sprawy Bezzwłocznie. Sposób przekazania informacji o sprawie Bezzwłoczny odbiór potwierdzenia. Tryb odwoławczy Nie przysługuje. Pozostałe informacje Dane teleadresowe instytucji, które mogą być przydatne przedsiębiorcom można znaleźć w serwisie internetowym Urzędu Miasta Lędziny na stronie "Urzędy" w dziale "Informacje praktyczne".
|