Potwierdzenie aktualności wpisu w ewidencji działalności gospodarczej Podstawa prawna Ustawa z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. nr 225 poz. 1635). Wymagane dokumenty - Wniosek o wydanie zaświadczenia ( DOC (21 KB), PDF (18 KB)).
- Kserokopia oryginału zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Opłaty Od każdej pełnej lub zaczętej strony - 5,00 zł. Miejsce złożenia dokumentów Inspektor ds. Ewidencji Podmiotów Gospodarczych I piętro, pokój nr 109, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 152 e-mail: ewidencja@ledziny.pl Jednostka obsługująca Inspektor ds. Ewidencji Podmiotów Gospodarczych I piętro, pokój nr 109, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 152 e-mail: ewidencja@ledziny.pl Godziny urzędowania poniedziałek od 730 do 1630 od wtorku do czwartku od 730 do 1530 piątek od 730 do 1430 Sposób załatwienia sprawy Dokonanie potwierdzenia na przedłożonym dokumencie. Termin załatwienia sprawy Bezzwłocznie. Sposób przekazania informacji o sprawie Bezzwłoczny odbiór potwierdzenia. Tryb odwoławczy Nie przysługuje. Pozostałe informacje Dane teleadresowe instytucji, które mogą być przydatne przedsiębiorcom można znaleźć w serwisie internetowym Urzędu Miasta Lędziny na stronie "Urzędy" w dziale "Informacje praktyczne".
|