|
Uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego Podstawa prawna - Ustawa z dnia 29.09.1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2011 r. nr 212, poz. 1264).
- Ustawa z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1282).
Wymagane dokumenty - Wniosek PDF (47 KB).
- Dokumenty stanowiące podstawę uzupełnienia określone przez kierownika USC.
- Dowód osobisty (do wglądu).
Opłaty Za wydanie decyzji - 39,00 zł. Miejsce złożenia dokumentów Urząd Stanu Cywilnego parter, pokój nr 07, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 118 e-mail: usc@ledziny.pl Jednostka obsługująca Urząd Stanu Cywilnego parter, pokój nr 07, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 118 e-mail: usc@ledziny.pl Godziny urzędowania poniedziałek od 730 do 1700 od wtorku do czwartku od 730 do 1530 piątek od 730 do 1400 Sposób załatwienia sprawy Wydanie decyzji uzupełniającej treść aktu stanu cywilnego. Termin załatwienia sprawy Do 30 dni od dnia złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów. Termin może zostać przedłużony, o czym wnioskodawca zostanie zawiadomiony na piśmie drogą pocztową. Sposób przekazania informacji o sprawie Odbiór w USC w terminie uzgodnionym bądź doręczenie przez pocztę za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Tryb odwoławczy Od decyzji przysługuje stronie odwołanie do Wojewody Śląskiego w Katowicach za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. Pozostałe informacje - Uzupełnieniu podlegają te dane osobowe, których wymaga polskie prawo, a których brak jest w dotychczasowej treści aktu.
- Właściwy do uzupełnienia aktu stanu cywilnego jest kierownik USC, w którym przechowuje się akt podlegający uzupełnieniu.
|