 |
Nabór na wolne stanowisko pracy naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich i Administracji Urzędu Miasta Lędziny (SK.0620/1/07) Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich i Administracji w Urzędzie Miasta Lędziny. - Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- 6 lat stażu pracy , w tym co najmniej 3 lata stażu pracy:
- na stanowiskach urzędniczych w jednostkach o których mowa w art. 1 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. nr 142 poz. 1593 z późn. zm.) lub
- w służbie cywilnej, lub
- w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub
- innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
- na kierowniczych stanowiskach państwowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nie karalność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku naczelnika wydziału,
- znajomość regulacji prawnych z zakresu: funkcjonowania organów administracji publicznej, gospodarowania finansami publicznymi, zamówień publicznych, ochrony danych osobowych,
- znajomość procedur administracyjnych,
- zdolności organizacyjne i kierownicze.
- Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (Excel, Word);
- umiejętność sprawnej organizacji pracy;
- umiejętność skutecznego komunikowania się;
- poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prawidłowa organizacja i nadzór pracy wydziału w zakresie:
- prowadzenia ewidencji ludności, w tym:
- rejestracji zgłoszeń meldunkowych;
- prowadzenie zbiorów meldunkowych;
- przygotowywanie projektów decyzji w sprawach meldunkowych;
- wydawania dowodów osobistych, w tym:
- obsługa systemu dowodów osobistych;
- prowadzenia rejestru spisu wyborców;
- prowadzenia spraw administracyjnych i gospodarczych w tym:
- utrzymania i zarządzanie Urzędem (nadzór nad utrzymaniem czystości, zabezpieczeniem budynków, prowadzenie remontów i konserwacji w budynku UM).
- Dokumenty aplikacyjne:
- życiorys - curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentu poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,
- referencje,
- kwestionariusz osobowy,
- aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie: Urzędu Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, I piętro, p. 112 (Sekretariat Burmistrza) lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta Lędziny z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich i Administracji" w nieprzekraczalnym terminie do 25.01.2007 r. Do wysyłanych dokumentów prosimy dopisać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Data ogłoszenia konkursu: 12.01.2007 r. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Informuję, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu nr SK.0620/1/07:
- Marzanna Fabian - zamieszkała w Sosnowcu,
- Renata Łuniewska - zamieszkała w miejscowości Góra,
- Bożena Wojdan - zamieszkała w Tychach.
Pełną treść ogłoszenia można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie PDF (30 KB). Informacja o wynikach naboru - Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia nr SK.0620/1/07 została wybrana pani Marzanna Fabian, zamieszkała w Sosnowcu.
- Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna stwierdziła, że p. Marzanna Fabian posiada przygotowanie zawodowe do realizacji zadań na ww. stanowisku. Jednocześnie ww. wykazała się znajomością regulacji prawnych z zakresu: funkcjonowania organów administracji publicznej, zamówień publicznych i ochrony danych osobowych. Pełną treść ogłoszenia można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie PDF (38 KB).
|