 |
Nabór na wolne stanowisko pracy referenta w Wydziale Spraw Obywatelskich i Administracji Urzędu Miasta Lędziny (SK.0620/7/07) Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy referenta w Wydziale Spraw Obywatelskich i Administracji. - Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- 2 lata stażu pracy,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku referenta,
- biegła znajomość języka angielskiego,
- znajomość regulacji prawnych z zakresu: funkcjonowania organów administracji publicznej, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
- znajomość procedur administracyjnych,
- doświadczenie w administracji samorządowej.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość języka niemieckiego,
- umiejętność biegłej obsługi aplikacji komputerowych w tym pakietu MS Office (Excel, Word); programów pocztowych oraz aplikacji i platform internetowych,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy na stanowisku,
- umiejętność łatwego i skutecznego komunikowania się,
- odporność na stres,
- umiejętność pracy w zespole,
- poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenia rejestrów: ewidencji ludności oraz PESEL w tym:
- prowadzenie gminnych zbiorów meldunkowych,
- obsługa komputerowego systemu Ewidencji Ludności,
- obsługa ewidencji wydanych i utraconych wydawania dowodów osobistych,
- obsługa systemu dowodów osobistych,
- prowadzenia rejestru wyborców; w tym:
- obsługa komputerowego systemu rejestru wyborców oraz obsługa powiązanych z tym zakresem platform internetowych,
- prowadzenie czynności oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach ewidencji ludności z zakresu obowiązku meldunkowego i dowodów osobistych,
- prowadzenia spraw administracyjnych i gospodarczych w tym:
- prowadzenie archiwum Urzędu Miasta oraz współdziałanie z Archiwum Państwowym,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, materiałów i wyposażenia,
- wspomaganie organizacyjne związane w wyborami (państwowymi, samorządowymi, referendum),
- opracowywanie analiz i sprawozdań dot. Wydziału Spraw Obywatelskich i Administracji.
- Dokumenty aplikacyjne:
- życiorys - curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentu poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,
- referencje,
- kwestionariusz osobowy,
- aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie: Urzędu Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, I piętro, p. 112 (Sekretariat Burmistrza) lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta Lędziny z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko referenta w Wydziale Spraw Obywatelskich i Administracji" w nieprzekraczalnym terminie do 26.09.2007 r. Do wysyłanych dokumentów prosimy dopisać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Data ogłoszenia konkursu: 13.09.2007 r. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Informuję, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu nr SK.0620/7/07:
- Łukasz Siwy - zamieszkały w Tychach,
- Iwona Dworak - zamieszkała w Lędzinach,
- Magdalena Mędela - zamieszkała w Lędzinach,
- Ewelina Janiszewska - zamieszkała w Lędzinach.
Pełną treść ogłoszenia można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie PDF (33 KB). Informacja o wynikach naboru - Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia nr SK.0620/7/07 została wybrana pani Iwona Dworak, zamieszkała w Lędzinach.
- Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna stwierdziła, że ww. posiada przygotowanie zawodowe do realizacji zadań na ww. stanowisku oraz wykazała się znajomością języka angielskiego a także regulacji prawnych z zakresu funkcjonowania organów administracji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych i ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych. Pełną treść ogłoszenia można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie PDF (38 KB).
|