 |
Nabór na wolne stanowisko pracy kierownika Urzędu Stanu Cywilnego Urzędu Miasta Lędziny (SK.0620/5/08) Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy kierownika Urzędu Stanu Cywilnego. - Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- 5 lat stażu pracy, w tym co najmniej 2 lata stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach o których mowa w art. 1 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. nr 142 poz. 1593 z późn. zm.) lub w służbie cywilnej, lub w służbie zagranicznej z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub na kierowniczych stanowiskach państwowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierownika USC,
- znajomość przepisów:
- ustawy - Prawo o aktach stanu cywilnego,
- ustawy - Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
- ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (Excel, Word),
- umiejętność sprawnej organizacji pracy,
- samodzielność i operatywność,
- zaangażowanie i dyspozycyjność,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- znajomość procedur administracyjnych.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- rejestracja i sporządzanie aktów urodzeń, małżeństw, zgonów oraz innych zdarzeń, które mają wpływ na stan cywilny osób,
- przyjmowanie oświadczeń:
- o wstąpieniu w związek małżeński,
- o uznaniu dziecka,
- o nadaniu dziecku nazwiska męża matki,
- o zmianie imienia (imion) dziecka wpisanego do aktu,
- małżonka rozwiedzionego o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,
- wydawanie zaświadczeń związanych z rejestracją stanu cywilnego,
- prostowanie oczywistego błędy pisarskiego i uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego,
- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków w sprawie zmiany imienia lub nazwiska oraz ustalenia pisowni imienia i nazwiska,
- wydawanie decyzji administracyjnych w powyższej sprawie,
- sporządzanie odpisów z aktów stanu cywilnego,
- przygotowywanie odpowiedzi na wpływającą do USC korespondencję,
- zawiadamianie urzędów i instytucji o zarejestrowanych w USC zdarzeniach mających wpływ na stan cywilny osób,
- prowadzenie statystyki urodzeń, małżeństw i zgonów,
- występowanie z wnioskami o nadanie medalu za długoletnie pożycie małżeńskie,
- przechowywanie ksiąg stanu cywilnego i prowadzenie archiwum,
- stosowanie przepisów prawnych w wydawanych decyzjach, zaświadczeniach, odpisach oraz aktach stanu cywilnego,
- udzielanie informacji o USC, w tym opracowywanie materiałów informacyjnych o USC,
- aktualizowanie informacji zamieszczanych w BIP Lędziny oraz na stronach internetowych miasta,
- współpraca w opracowywaniu i realizacji budżetu miasta w zakresie działania USC,
- koordynowanie działań w zakresie organizowania ceremonii zawieranych małżeństw oraz innych uroczystości,
- opracowywanie sprawozdań z działalności USC.
- Dokumenty aplikacyjne:
- życiorys - curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentu poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,
- referencje,
- kwestionariusz osobowy,
- aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie: Urzędu Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, I piętro, p. 112 (Sekretariat Burmistrza) lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta Lędziny z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko kierownika Urzędu Stanu Cywilnego" w nieprzekraczalnym terminie do 26.08.2008 r. Do wysyłanych dokumentów prosimy dopisać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Data ogłoszenia konkursu: 13.08.2008 r. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - Informuję, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu nr SK.0620/5/08:
- Renata Ścierska - zamieszkała w Lędzinach.
Pełną treść ogłoszenia można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie PDF (28 KB). Informacja o wynikach naboru - Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia nr SK.0620/5/08 została wybrana pani Renata Ścierska, zamieszkała w Lędzinach.
- Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja rekrutacyjna stwierdziła, że p. Renata Ścierska posiada przygotowanie zawodowe do realizacji zadań na ww. stanowisku. Jednocześnie wykazała się znajomością regulacji prawnych z zakresu ustawy - Prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy - Kodeks rodzinny i opiekuńczy, ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego. Pełną treść ogłoszenia można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie PDF (37 KB).
|