 |
Nabór na wolne stanowisko inspektora lub specjalisty ds. płac i rachuby w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Lędzinach Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lędzinach, 43-143 Lędziny, ul. Lędzińska 47, tel. (32) 216 67 91, 216 71 35, ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: - Inspektor lub specjalista ds. płac i rachuby
- wymiar etatu - pełny etat.
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie,
- staż pracy co najmniej 4 lata, w tym nie mniej niż 2 lata na stanowisku ds. rachuby i płac (obsługi wynagrodzeń),
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku inspektora lub specjalisty ds. płac i rachuby,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślne,
- ogólna znajomość przepisów w zakresie ustawy o samorządzie gminnym, pomocy społecznej, świadczeniach rodzinnych i funduszu alimentacyjnym,
- biegła znajomość przepisów ustaw: Kodeks pracy, o systemie ubezpieczeń społecznych, o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia w razie choroby i macierzyństwa, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego i przepisów wykonawczych do tych ustaw,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie programów (MS Office, Płatnik) i urządzeń biurowych.
- Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- umiejętności organizacyjne,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- dyskrecja,
- sumienność, rzetelność, solidność i odpowiedzialność,
- znajomość programu kadrowo-płacowego i programu Płatnik,
- znajomość przepisów w zakresie ustawy o pomocy społecznej i o świadczeniach rodzinnych,
- staż pracy w jednostkach samorządowych (budżetowych).
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku - obsługa płacowa Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lędzinach w tym:
- obliczanie wynagrodzeń pracowników,
- prowadzenie ewidencji pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (kartoteki osobowe płac, karty przychodów, karty naliczenia składek ZUS),
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń,
- sporządzanie list płac pracowników,
- naliczenia potrąceń z wynagrodzeń,
- obliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich opiekuńczych i wyrównawczych i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
- obliczanie i przygotowywanie list wypłat dodatkowego wynagrodzenie rocznego, nagród jubileuszowych i innych, odpraw emerytalnych rentowych, ekwiwalentów za niewykorzystane urlopy,
- kompletowanie dokumentacji w związku z przejściem pracownika na rentę lub emeryturę,
- prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym, ZUS,
- sporządzanie dokumentacji rozliczeniowych oraz informacji o dochodach,
- sporządzanie sprawozdań do GUS,
- naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy od wynagrodzeń, umów zleceń oraz zasiłków z pomocy społecznej i świadczeń rodzinnych,
- obsługa programu Płatnik i Płatnik - Podpis Elektroniczny,
- sporządzanie sprawozdań okresowych i rocznych w zakresie wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń,
- sporządzanie dokumentacji do zaangażowanie w zakresie wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń,
- udział w przygotowaniu i realizacji projektów w tym finansowanych b i współfinansowanych ze środków zewnętrznych (EMF, NMF, SMF itp.).
- Dokumenty aplikacyjne:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów poświadczające wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,
- kwestionariusz osobowy (
PDF (128 KB)), - oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Dokumenty aplikacyjne składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie mogą być przyjmowane tylko po umieszczeniu ogłoszenia o organizowanym naborze na wolne stanowisko urzędnicze i tylko w formie pisemnej. Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem konkurs na stanowisko "Inspektora lub specjalisty ds. płac i rachuby" w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lędzinach, ul. Lędzińska 47, 43-143 Lędziny, pok. nr 9, lub przesłać pocztą na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora lub specjalisty ds. płac i rachuby" w nieprzekraczalnym terminie do 23.04.2010 r. (liczy się data wpływu do MOPS). Dokumenty, które wpłyną po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcy. Do dokumentów aplikacyjnych prosimy dopisać klauzulę "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z poźn. zm.).
Data ogłoszenia konkursu: 8.04.2010 r. Informacja o wynikach naboru - Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko żaden z kandydatów nie spełnił wymogów formalnych.
|