 |
Nabór na wolne stanowisko pracy inspektora ds. windykacji Urzędu Miasta Lędziny (SK.2110.1.2014) Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy inspektora ds. windykacji. - Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
- dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe (preferowane: prawnicze, ekonomiczne),
- 3 lata stażu pracy,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego, przepisów z zakresu administracji samorządowej, ordynacji podatkowej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o rachunkowości i finansach publicznych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania cywilnego; Kodeksu postępowania administracyjnego,
- biegła znajomość obsługi programów finansowo-księgowych.
- Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z windykacją należności,
- dokładność, rzetelność,
- umiejętność interpretacji i stosowania przepisów,
- odpowiedzialność,
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- wystawianie upomnień z tytułu nieterminowych wpłat podatków i opłat, w tym m.in.:
- od nieruchomości osób fizycznych i prawnych,
- podatku rolnego i leśnego osób fizycznych i prawnych,
- od środków transportowych osób fizycznych i prawnych,
- analiza zadłużeń i wystawianie m.in.:
- tytułów wykonawczych od zaległości: w podatku rolnym, leśnym od nieruchomości osób fizycznych i prawnych,
- tytułów wykonawczych od zaległości: w podatku od środków transportowych osób fizycznych i prawnych,
- wystawianie tytułów wykonawczych od nieuregulowanych mandatów karnych,
- ustanawianie innych zabezpieczeń,
- w zakresie egzekucji należności pieniężnych z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi m.in.:
- prowadzenie egzekucji przy zastosowaniu środków egzekucyjnych w tym:
- wykonywanie czynności egzekucyjnych u zobowiązanych na podstawie przydzielonych tytułów wykonawczych;
- pobieranie od zobowiązanych egzekwowanych należności;
- terminowe i rzetelne rozliczanie dokonanych wpłat;
- prowadzenie dokumentacji czynności egzekucyjnych;
- sporządzanie protokołów o stanie majątkowym zobowiązanego;
- sporządzanie raportów o niemożności dokonania czynności egzekucyjnych;
- dokonywanie zajęć i sprzedaży zajętych ruchomości;
- egzekucja z wynagrodzenia za pracę, rachunków bankowych, świadczeń z zaopatrzenia emerytalnego i ubezpieczenia społecznego oraz innych wierzytelności;
- sporządzanie sprawozdań dot. wykonywanych czynności;
- współpraca z uczestnikami postępowania egzekucyjnego i organami egzekucyjnymi,
- współpraca z Referatem Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Szkód Górniczych w zakresie egzekucji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz bieżącej analizy wpłat,
- współpraca z Wydziałem Finansowym w zakresie egzekucji podatków i opłat lokalnych oraz bieżącej analizy wpłat.
- Warunki pracy na danym stanowisku
Praca w budynku Urzędu Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, na I piętrze. Bezpieczne warunki pracy. Stanowisko związane z pracą przy komputerze oraz pracą w terenie. - Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Lędziny, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu kwietniu 2014 r. wyniósł 2,94%. - Dokumenty aplikacyjne:
- życiorys - curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentu poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,
- referencje,
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie: Urzędu Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, I piętro, p. 112 (Sekretariat Burmistrza) lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta Lędziny z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. windykacji" w nieprzekraczalnym terminie od 15.05.2014 r. do 26.05.2014 r. Do wysyłanych dokumentów prosimy dopisać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Data ogłoszenia konkursu: 14.05.2014 r. Informacja o wynikach naboru - Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia nr SK.2110.1.2014 została wybrana pani Katarzyna Kudła, zamieszkała w Lędzinach.
- Uzasadnienie dokonanego wyboru:
P. Katarzyna Kudła posiada przygotowanie zawodowe oraz umiejętności niezbędne do realizacji zadań na stanowisku inspektora ds. windykacji. Pełną treść ogłoszenia można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie PDF (93 KB).
|