 |
Nabór na wolne stanowisko pracy komendanta Straży Miejskiej w Lędzinach (SK.2110.5.2015) Burmistrz miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy komendanta Straży Miejskiej w Lędzinach. - Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- ukończone 21 lat,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe, preferowany kierunek wykształcenia: zarządzanie bezpieczeństwem lub prawo lub resocjalizacja,
- 5-letni staż pracy,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku komendanta, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 sierpnia 2010 r. w sprawie badań psychologicznych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. 2010 nr 150 poz. 1012),
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
- sprawność pod względem fizycznym i psychicznym.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustaw: o strażach gminnych wraz z przepisami wykonawczymi, o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Wykroczeń, ustawy prawo o ruchu drogowym, o ochronie danych osobowych,
- posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami kategorii B,
- opracowanie i prezentacja koncepcji pracy Straży Miejskiej,
- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w organizacjach zapewniających bezpieczeństwo,
- doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników,
- szkolenie podstawowe dla strażników gminnych (miejskich) - potwierdzone świadectwem lub oświadczenie o podjęciu i ukończeniu szkolenia podstawowego dla strażników gminnych (miejskich) w przypadku objęcia stanowiska komendanta Straży Miejskiej w Lędzinach.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- organizowanie i zapewnienie sprawnego funkcjonowania Straży Miejskiej, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- kierowanie bieżącą działalnością straży i jej reprezentowanie na zewnątrz,
- prowadzenie prawidłowej gospodarki środkami budżetowymi i mieniem,
- nadzór nad zabezpieczeniem materiałowo-technicznym, umundurowaniem, wyposażeniem i właściwym wykorzystaniem środków bezpośredniego przymusu, transportu, łączności i urządzeniami technicznymi,
- konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych dla potrzeb gminy.
- Warunki pracy na danym stanowisku
Praca w budynku Urzędu Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 47, na I piętrze. Bezpieczne warunki pracy. Stanowisko związane z pracą przy komputerze oraz pracą w terenie. - Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Lędziny, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu 2015 r. wyniósł 3,17%. - Dokumenty aplikacyjne:
- życiorys - curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- pisemna koncepcja funkcjonowania i rozwoju Straży Miejskiej,
- kserokopie dokumentu poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
- oświadczenie kandydatka, że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- orzeczenie o braku albo istnieniu przeciwwskazań do pracy w charakterze strażnika miejskiego wydane na podstawie w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 sierpnia 2010 r. w sprawie badań psychologicznych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. 2010 nr 150 poz. 1012).
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie: Urzędu Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, I piętro, p. 112 (Sekretariat Burmistrza) lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta Lędziny z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko stanowisko komendanta Straży Miejskiej w Lędzinach" w nieprzekraczalnym terminie do 13.07.2015 r., godz. 1530. Do wysyłanych dokumentów prosimy dopisać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.).". Data ogłoszenia konkursu: 1.07.2015 r. Informacja o wynikach naboru - Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia nr SK.2110.5.2015 został wybrany pan Rafał Czarnuch, zamieszkały w Lędzinach.
- Uzasadnienie dokonanego wyboru:
P. Rafał Czarnuch posiada przygotowanie zawodowe oraz umiejętności niezbędne do realizacji zadań na stanowisku komendanta Straży Miejskiej. Pełną treść ogłoszenia można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie PDF (11 KB).
|