|
adres: | | ul. Lędzińska 55, pok. nr 06, 43-143 Lędziny | telefon: | | (32) 216 65 11 do 13, w. 124, 160, (32) 216 65 09 | e-mail: | | administracja@ledziny.pl | naczelnik: | | mgr inż. Marzanna Fabian | godziny urzędowania: | | poniedziałek od 730 do 1700 od wtorku do czwartku od 730 do 1530 piątek od 730 do 1400 | Do głównych zadań realizowanych przez wydział należy: - w zakresie ewidencji ludności:
- prowadzenie i aktualizacja rejestru mieszkańców zameldowanych na pobyt stały i czasowy,
- prowadzenie rejestru byłych mieszkańców,
- prowadzenie rejestru cudzoziemców,
- prowadzenie spraw zameldowania i wymeldowania mieszkańców,
- sporządzanie spisów wyborców,
- sporządzanie wykazów mieszkańców dla potrzeb urzędów i innych instytucji,
- wydawanie poświadczeń zamieszkania i innych zaświadczeń z akt ewidencji ludności,
- udzielanie pisemnych informacji adresowych na wniosek organów ścigania, sądów, Wojskowej Komisji Uzupełnień i innych instytucji,
- współpraca w zakresie ewidencji ludności z Centralnym Biurem Adresowym w Warszawie, RCI PESEL (Rządowym Centrum Informatycznym), prokuraturą, sądami,
- prowadzenie archiwum w zakresie ewidencji ludności,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu ewidencji ludności,
- wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie ewidencji ludności,
- w zakresie dowodów osobistych:
- przyjmowanie wniosków,
- sporządzanie formularzy, przekazywanie ich do centrum personalizacji dokumentów,
- odbiór i wydawanie dowodów osobistych,
- prowadzenie archiwum w zakresie dowodów osobistych,
- prowadzenie korespondencji w zakresie dowodów osobistych,
- udostępnienie akt z teczek osobowych organom ścigania,
- rozliczanie pobranych formularzy dot. dowodów osobistych,
- w zakresie spraw administracyjnych:
- zarządzanie budynkiem Urzędu,
- planowanie i realizacja inwestycji i remontów bieżących w budynku Urzędu oraz nadzór nad realizacja tych zadań,
- zamawianie oraz prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych i tablic,
- prowadzenie spraw związanych z prenumeratą i rozdzielnictwem aktów promulgacyjnych: Dziennika Ustaw, Monitora Polskiego, Dziennika Urzędowego Województwa Śląskiego, innych wydawnictw urzędowych i prasy,
- gospodarka środkami rzeczowymi, drukami i formularzami, zaopatrzenie materiałowo-techniczne na cele administracyjne,
- zaopatrywanie w środki trwałe, pozostałe środki trwałe, środki czystości itp.,
- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych i pozostałych środków trwałych w księgach inwentarzowych i gospodarowanie nimi,
- okresowe przeprowadzanie inwentaryzacji,
- prowadzenie magazynu podręcznego materiałów, środków czystości,
- nadzór nad ochroną mienia oraz utrzymanie porządku i czystości w budynku Urzędu,
- obsługa urządzeń nagłaśniających podczas sesji i narad, rozliczanie sprzedanych wydawnictw i usług kserograficznych,
- informowanie i kierowanie stron do odpowiednich wydziałów,
- nadzór nad tablicami ogłoszeń zlokalizowanymi na terenie miasta Lędziny,
- prowadzenie archiwum Urzędu Miasta,
- organizacja punktu obsługi petenta - informacji Urzędu Miasta:
- obsługa centrali telefonicznej i urządzenia kserograficznego,
- obsługa faxu (przyjmowanie i nadawanie dokumentów);
- rozdział prasy na poszczególne wydziały i referaty;
- obsługa techniczna spotkań odbywających się w sali 013 Urzędu Miasta;
- przekazywanie korespondencji do Urzędu Pocztowego;
- w zakresie spraw wojskowych i porządku publicznego:
|